Friday, August 22, 2014

Recension: Loot Crate Augusti 2014

Min första Loot Crate kom igår! Vad är det undrar ni? Jo, Loot Crate är en tjänst som en gång i månaden skickar ett paket med nördiga prylar till dig, varje paket har ett tema, denna månad var det hjältar, värdet på varje Loot Crate är mer än vad du betalar för, men då du inte vet vad som är i så är det en risk. Jag tänker gå igenom vad som var i min första Loot Crate och säga vad jag tycker. Klicka här för fin rabatt på Loot Crate!
Okej, hjältar... Jag får erkänna att jag missade förra lådan som var skurkar, vilket i min mening är ett roligare koncept att leka med. Dock vill jag påstå att lådans innehåll är helt i tiden med biofilmer och hype just nu. Posten är rätt tung på bilder och inte lika tung på text, jag ber om ursäkt för det.

"I am loot"
Hastighetsökning ej garanterad
Första looten i lådan är en POP! Marvel Bobble Head i form av trädjätten Groot från Guardians of the Universe. Den här var enligt mig den snyggaste och roligaste av det som fanns i månadens låda. Om ni kollar på hans vänstra arm så ser ni att den är vit, eller genomskinlig. Det är eftersom den lyser i mörkret. Jag vet inte om den egenskapen bidrar, men den är söt om inte annat där den nu står i bokhyllan. Såklart finns andra figurer i serien, men förutom Rocket så tror jag inte att jag är så intresserad av att införskaffa någon. Det är inget jag skulle köpt till mig själv, men rätt kul att ha ändå.


Till vänster ser vi den loot som flest klagat på av vad jag sett på internet. Det är ett par blixtar, från Flash, att snöra fast på skorna. Jag tänker inte klaga på dessa, jag var mer uppfinningsrik och gav dem till flickvännen som blev väldigt glad och lovade att använda dem, bild kommer säkert i en annan post. Men redan här har jag förstått att kanske inte allt i varje lådan är något jag själv kommer vilja spara på. För min del är det helt lugnt, och jag kan verkligen tänka mig ge bort saker. Jag kommer ge bort loot från den här lådan i en tävling.
Sedan har vi dessa roliga glasögon, tagna från Donatello som är bioaktuell i Teenage Mutant Ninja Turtles. Av vad jag sett på internet så är det slumpmässigt valt vilken färg man får på dessa brillor. Det var en annan TMNT-tematisk loot i lådan, en leksak representerad i form av Leonardo i leksaksformat. För min personliga del så var det lite tråkigt med två saker från TMNT, då jag inte sett den nya filmen ännu. Jag tänker ge bort dessa två till de största entusiasterna av TMNT som jag vet, min flickväns brorsbarn. Dessa två var enligt mig de tråkigaste i lådan, men det är väldigt beroende av vad man har för inriktning på sin nördighet, jag har många som skulle tycka dessa var roliga att få i sin låda.
Air Freshener
Sedan var det mestadels småsaker därtill, varför inte en doftgran, eller doftman i form av Megaman? Kul om man har en bil, eller om man svettas mycket när man sitter vid datorn. Man fick även en magnet, som fick min seriekunskap att gå bet. Det är reklam för ett flingpaket som jag tyvärr inte vet vad det refererar till, internet verkar föreslå Deadpool.
Nu är det nästan inget kvar i lådan, som innehåller en massor med roliga saker, jag känner mig väldigt bortskämd efter ha plockat upp allt, men såklart är det även en serietidning där i, licensierad av Loot Crate. Även ett litet nördigt bevis på att jag var med i månadens Loot Crate, i form av en pin, som även den följer temat, och som figurerar Rocket som en av hjältarna på bilden. Här är jag nöjd med vad lådan innehåller.
 Den tar inte slut där! Jag fick även tre nycklar till för spel och in game föremål, Doctor Who: Legacy, Defense Grid: The Awekening och Gauntlet. Dessa kommer jag ge bort här på sidan. Till recension av nästa Loot Crate så kommer jag göra en fotolåda och fixa bättre ljussättning. Avslutningsvis så ger jag er en länk med 10% rabatt till Loot Crate här.


No comments:

Post a Comment